Conferències

L’herència del franquisme, 50 anys després

A càrrec de Rubèn Doll-Petit

L’herència del franquisme, 50 anys després
20 de novembre 2025   19:00h
Museu Comarcal de l'Urgell-Tàrrega.   Tàrrega 

Amb motiu dels 50 anys de la mort del dictador Francisco Franco, el Museu Tàrrega Urgell organitza la conferència L’herència del franquisme, 50 anys després.

La xerrada anirà a càrrec de Rubèn Doll-Petit, especialista en la Guerra Civil i la repressió franquista posterior. Llicenciat en història, és membre del Grup de Recerca Centre d’Estudis sobre Dictadures i Democràcies de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'activitat és gratuïta i tindrà lloc a Sales Nobles del Museu Tàrrega Urgell.


AGENDA SEGRE | Destacats

Els Rentadors

Festivals musicals ...

Els Rentadors

Juneda

Cicle de col·loquis '100 anys, 100 idees'

Xerrades

Cicle de col·loquis '100 anys, 100 idees'

Lleida

Nit d'estiu al Caixaforum

Activitats familiars ...

Nit d'estiu al Caixaforum